Sidor

tisdag 3 april 2018

Sarahs DNA klart

Jisses vad snabba dom är i England. Verkligen!! Som jag skrev tidigare så kom svabben iväg i tisdags förra veckan med posten. Och vid 16.30 tiden idag kom svaret. Och då ska vi ju inte glömma att det har varit påsk med röda dagar. Jag är bara så nöjd med deras service.

Idag kan jag berätta att Sarah har blodgrupp A, hon bär på långhår och dilution. Och hon bär inte på colourpoint. PKD var normalt. Detta känns kanon. Vill ju inte ha colourpoint. Men alla andra färger som jag trodde att det kunde bli kan det alltså bli.

Färgerna som kan bli är
Hanar: svart,blå, choklad, lila, röd och creme
Honor: röd, creme, svartsköldpadd, blåsköldpadd, chokladsköldpadd lilasköldpadd. Med eller utan mönster. Kan även bli långhår. Så det här kommer att bli spännande att se vad hon får....Om hon nu k an gå in i löp. Men, slumpen avgör allt som vanligt. Har jag "otur" så blir det som när Mini fick sina bebisar och alla blev en och samma färg, 5 röda. Fast hon hade chans att få en massa färger hon också.



1 kommentar:

  1. Mini ja. Det var den gången som jag hade paxat en lilapadda om det blev någon men som sagt det blev ju 5 vackra röda. Så möjligheten att det blir ett gäng igen med samma färg kan väl inte vara sååå stor denna gång?? Fniss LISA

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck