Sidor

fredag 6 april 2018

Sarah löper

Från ingenstans kom det. Eller ja, jag har misstänkt lite under några dagar. Men det har liksom inte blivit något. Men natten som var vaknade jag vid 3-tiden av att Sarah var lite extra högljudd. Hon sjöng även lite extra igår kväll. Tussen springer efter henne och nosar så fort han kommer åt och Sarah tvättar sig konstant. Hon lägger upp sig för honom och han kommer minsann ihåg hur man gör trots att han har varit kastrerad i snart 10 månader. Och det är ju ett tydligt tecken om något.

Hon ålar sig och jag kan knappt säga något till henne innan hon lyfter på rumpan. Hon är inte speciellt högljudd, ytterst lite mer än sin vanliga hesa röst, pratar lite mer än vanligt. That's it. Men det får jag väl igen under natten som kommer kanske.Har ringt och förvarnat Patrik som är ägaren till Eros. Får se om jag åker i morgon eller på söndag.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck