Sidor

onsdag 14 februari 2018

Nemo 3 år

Idag är det Alla Hjärtans Dag. Inget som jag firar, tycker att man kan visa sin kärlek varje dag, året om. Att det ska finnas en speciell dag som denna, och många andra speciella dagar tycker jag bara är trams. Men det är ju min personliga åsikt. Men idag för 3 år sedan så föddes Nemo och det firar jag. Skulle vilja åka dit idag men har ingen bil. Så jag åker dit på lördag. På så vis får jag lite mer tid med dom, alltså både Nemo och Elwin, då det blir under dagen. Under veckorna så är det ju rutiner som gäller. För att orka med varje dag så går dom och lägger sig tidigt. Att jag är där och stör med att liva upp dom och få dom på högvarv är inte alltid bra. Men på lördag. Längtar.

Grattis till världens goaste Nemo på 3-årsdagen. Älskar dig!!


Nyfödd




1 dag och på väg hem





1 år




2 år




3 år, bilden tagen helgen som var



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck