Sidor

tisdag 20 februari 2018

Mirandas bebisar 9 veckor

Dom blev 9 veckor igår. Men jag fick bilderna under kvällen och då orkade jag inte blogga. Förra veckan, i onsdags fick dom sin fösta vaccination och det gick bra.
Alltså, det känns så bra med att ha Kicki som fodervärd. Men det är totalt värdelöst att inte ha bebisarna hemma. Jag vet ingenting om dom, mer än just det som Kicki berättar. Men det är helt annorlunda när dom är hemma, då har jag mer koll på deras personlighet och hur dom reagerar över olika saker, hur dom utvecklas för varje dag. Och så vidare. Avståndet gör ju att jag inte kan åka och hälsa på så ofta som jag skulle vilja. Trodde inte det hade någon betydelse när det var aktuellt, Kicki är ju uppfödare och kan det här med kattungar och är en av dom få uppfödare som jag uppskattar och litar på. Men njaaaaaaaaaa, det hade inte gjort ont om vi hade bott närmare varandra. Inte bara på grund av bebisarna.


Jasmine














Aladdin











Jasmine & Aladdin tillsammans. Kul men syskonbilder




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck