Sidor

söndag 18 februari 2018

3 underbara pojkar

Igår var faktiskt första gången som jag kunde träffa alla pojkarna tillsammans. Jag tog ju med mig Levi när vi skulle gratta Nemo i efterskott. Både Elwin och Nemo var lite blyga i början och Nemo undrade
-Sover hon i din säg?
Både jag och Oliver sa flera gånger att Levi är en han och till slut sa Nemo han, men då kom jag och Oliver på villovägar och sa hon. Efter en liten stund så lekte dom alla och allting var hur bra som helst. Levi kröp upp till Oliver, som för övrigt är Levis gudfar, för en liten gosestund. Förutom besöket hos Oliver var vi även med Josse och Ines i pulkabacken. Men bara en kort stund, åka pulka var inget som Levi tyckte om. Bilderna i ordning som jag tog dom





















För en liten stund sen åkte Levi hem. Imorse passade jag på att ta lite bilder på honom.



















I pulkabacken igår

På denna bilden är det Ines med sin som Jack













Levi är fundersam över varför vi var tvungna att dra med honom på just detta äventyret


















Lille Jack, en underbar lite pojke det också



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck