Sidor

fredag 1 september 2017

September

Ja, då har det helt plötsligt blivit september. Jag gillar alla årstider, även vintern om det inte är alldeles för mycket snö. Att det är kallt stör mig inte, tycker det är mysigt med tända ljus och brasor. Och jag gillar också att det är mörkare ute. Mys med ljuset från lampor och andra ljuskällor. Dessutom så sover jag mycket bättre när jag inte störs av dagsljuset/solen. Det är nog en av dom sakerna jag saknar från Spanien. Trots att det var sommar så blev det mörkt snabbt och ljusnade senare på morgonen. Det var alltså helt svart på himlen av mörker.

Igår blev ju Phoebes bebisar vaccinerade. På kvällen var dom inte alls så pigga som dom brukar vara. Och inte var dom på maten som dom brukar. Speciellt Damon ville inte ens smaka. Men när mjölken kom fram så kunde dom inte motstå den. Så dom fick i sig något iallafall. Kollade vikten (så klart) i morse. och den visade att det inte gick någon nöd på dom. Nu i morse var det inga problem, alla åt med god aptit. Dom har under dagen fått vara ute rätt så mycket. Har varit så fint väder. Ziras bebisar sover ju fortfarande lite mer än Phoebes så rätt som det var så hade alla gått in för att lägga sig. Igår tog jag bort bandet på Nicko. Tänkte att jag känner igen honom, han är ljusare än Elijah. Dessutom väger han lite mindre. Men för säkerhets skull så fick han lite nagellack på svansen. Jomenvisst!!! Blev ju skitbra. Jag kunde inte se skillnad på dom idag, kunde inte ens se vem som var ljusast. Så jag vägde. Gaaaaaaaaaaahhhhh, dom vägde nästan lika mycket. Tur att jag satte på nagellack, som jag fick leta efter. Satte ju bara på lite och det var nästan helt väck. Så nu har han fått ett band igen.







Lika som bär! Vem är vem? Nicko till vänster i bild och Elijah till höger. 




























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck