Sidor

torsdag 21 september 2017

Fotografering??????

Ja, det var ju det här med fotografering. Hur ska jag lyckas när jag har 10 ungar som verkligen gör allt för att inte sitta still. Blev ju inga foton igår då jag var upptagen med annat. Så jag tänkte passa på nu på morgonen innan jag sätter igång igen. Att ta ut en och en funkar inte. Nu räcker det att jag är på väg mot dörren som är ut till altanen så kommer alla på en gång, blixtsnabbt, jag hänger verkligen inte med. Skulle jag mot alla odds lyckas ta ut en och sen in med den så har jag 3 nya ute. Dom sitter i fönstret och glor på mig. Jag ser att dom jamar, protesterar för att jag är taskig. Så imorse öppnade jag upp och lät alla komma ut samtidigt. Tänkte att det kanske går iallafall. Men.....Jag var tvungen att ta fram en vippa för att dom alls skulle visa något intresse för mig.


Gick väl så där. En miljon bilder hamnade i skräpmappen. Dom hoppade och skuttade, trängdes för att komma åt vippan. Jag höll på att bli tokig, ville ju ha lite bilder. Jaja, detta blev dagens resultat. Sätter ut bilderna i den ordning som jag tog dom


Stevie 11 veckor












Så här är det alltså, alla ska ha vippan







Damon 11 veckor







Damon blev bortjagad av pappa Tussen som givetvis också vill ha vippan





-Jag då? Titta på mig! Ge mig!! Josh äääääääälskar vippor





Och vem gör inte det. Nicko på bilden. Och nu har han fått ett äkta halsband, inga hårsnoddar  längre (för små)




Kia 11 veckor. Alltså, ögonen pluppar ut på henne snart. Dom är så stora och vackra









Ellie 11 veckor






Och om nu Ellie sitter där hon sitter för att komma närmare vippan så ska alla andra upp också!!! Undrar om Tussen tror sig vara bebis igen :)




-Vi vill också vara med.  Om vippan alltså! Mackan och Elijah. Besök av en uppfödare idag som har reserverat Mackan, hon ska kika på honom.






Becka på språng




Elijah





Nädå, glömmer inte att Hayley vill vara med






Nämen, Tussen igen! Han är med överallt






Becka har minsann span på var vippan är




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck