Sidor

torsdag 13 juli 2017

Zira 8 veckor

Och nu är hon ta mig sjutton större än förra gången. Frågan är...har hon kanske 6 bebisar denna gången? Tyckte förra gången hon var någorlunda jämn på sidorna, men det behöver ju inte betyda ojämnt antal, vilket det blev. Denna gången är hon jämnare om man säger så. Tur jag tar en biljard bilder så jag har något att kolla efter. Hur som helst så väger hon idag 93g mer är förra gången då. Ska bli spännande att se hur många hon gömmer och vika färger. Ja, pojkarna blir ju bara röd och créme. Och jag hoppas på att flickorna blir annat än blåpaddor som förra gången. Idag väger hon 5678g och har under veckan gått  upp med 361g, sammanlagt nu 1442g Och nu är det bara 9 dagar kvar innan bebisarna kommer.



Fixade hennes bolåda igår. Hon gick in direkt och satte sig ner för att titta frågande på mig
-Jaha, och var är mina bebisar då, det är ju tomt här!?



Fin bebismage har hon iallafall











Det var ju ett tar sen som jag lade ut bilder på Sarah, men här kommer några på min älskling







1 kommentar:

  1. Det är bara du som köper en katt som ser precis ut som om den kommit från din egen uppfödning :) Hon är en Tawallis i varje tum.
    Vilken magen den lilla damen har. 6st låter helt ok :)

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck