Sidor

torsdag 6 juli 2017

Zira 7 veckor

Igår fick ju Phoebe sina 4 bebisar. Och nu då Zira har gått 7 veckor är det cirka 16 dagar innan det är dax igen. För min del att hjälpa  och finnas till och för Zira att få bebisarna. Dom är ju beräknade att födas den 22 juli. Jag gissade på 5 bebisar från början och borde väl hålla fast vid det. Men man vet ju aldrig, det kan ju vara 6, ifall dom behagar att vara lite mindre än förra gången. Just denna dräktigheten tycker jag är lite extra kul att följa då det är samma föräldrar som förra. Och enligt mig borde ju det bli lika många nu dom då...Med tanke på vikten. Denna veckan är hennes vikt 5317g och hon har under veckan ökat med 266g, sammanlagt tills idag 1081g (förra gången 1058g)
Jag har även vägt Tussen idag igen. 2 veckor sedan kastreringen men han har inte börjat gå upp än. Istället har han gått ner ytterligare 23g, idag väger han inte mer än 3964g.


Bilderna tagna för en stund sedan













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck