Sidor

onsdag 5 juli 2017

Phoebes DoDay

Så var dagen äntligen kommen. Jag skriver äntligen även om hon inte får bebisarna idag. För mig känns det iallafall bra att hon har gått hela tiden. Jag brukar ha rätt angående vilken dag dom får, får se om jag får rätt denna gången också.

Jag kan ju berätta att jag är som en zombie idag. Mammas soffa är inte skön att ligga i, att försöka sig på att sova i den var katastrof. Visst, somnade till av och till men kanske max 20 minuter åt gången. Sen var jag tvungen att ändra sida. Och med mig ändrade Phoebe sida också. Det har varit den enda positiva inatt, att jag har fått ha min hand på hennes mage mer eller mindre hela natten. Jag har känt bebisarna killa mig i handflatan. Jag har känt hennes sammandragningar. Jag har tröstat när det har gjort som ondast på henne. Och jag har trott att hon under natten skulle få dom, men som sagt, hon går och lullar fortfarande med bebisarna i magen. Vi får se vad som händer under dagen. Vet iallafall att jag ska gå och lägga mig nu i min goa sköna säng och försöka sova några timmar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck