Sidor

onsdag 12 juli 2017

Phoebes bebisar 1 vecka

Jag har 2 följeslagare. Dom är efter mig vart jag än går. Om jag har tur får jag gå på toa ensam, alltså att jag hinner stänga dörren. Om inte, jag då har jag 3 som sitter och glor på mig och vill att jag ska kela med dom. Tussen och Sarah är så extremt bundisar så jag har aldrig sett på maken. Om det skulle vara så att Tussen inte syns så ropar Sarah på honom och han kommer som ett skott. Zira är ju lite mer för sig själv nu med sin mage, vill ha lugn och ro. Tussen och Sarah jagar varandra fram och tillbaka. Att jag ens kan skriva nu är ett under, får putta bort dom från mig hela tiden. Just nu ligger dom här och spinner ikapp. Dom sista dagarna har det varit kanonväder. Inte för varmt så då har alla fått vara ute hela dagarna.

Idag är alltså Phoebes bebisar 1 vecka. Trodde igår att något öga var öppet men det var bara inbillning. Men det kommer nog snart. Nu börjar jag känna mig trygg med att dom klarar sig. Men som alla vet så kan ju precis vad som helst hända när dom helst. Man har ju liksom aldrig garantier. Varje gång jag kommer n för att kika till dom så kommer Phoebe springandes mot mig. Magen gungar fram och tillbaka så doom får ingen mjölk, dom får grädde. Dom har fortfarande inte riktigt bestämt sig för vilken tutte var och en ska äga. Trots att dom är och suttar på alla så händer det att dom, så klart, ska ha samma. Finns egentligen inte så mycket att skriva om dom i dagsläget. Händer inte så där jättemycket då dom bara sover. Dagens vikt och viktuppgång kommer här. Och i vanlig ordning så blir det bara veckouppdatering från och med nu. Viktuppgången är för en vecka

Damon 226g +114g
Stefan 218g +108g
Elena 218g +114g
Katherine 218g +113g


Damon









Stefan









Elena










Katherine







2 kommentarer:

Här kan du lämna dina tassavtryck