Sidor

tisdag 25 juli 2017

Nya bilder

Idag är bebisarna 2 dagar. Och alla lever fortfarande, det är go i dom så jag skulle kunna tro att det är 16 bebisar i den bolådan och inte 8. Alltså, jag har fortfarande inte smällt det, kan bara inte fatta att dom är 8. Och jag kan inte fatta att jag har klarat handmata fullt ut 4 bebisar och stödmata/handmata även dessa 8: små. Zira har visserligen varit hos dom mer idag. Men det beror säkert på att jag har ökat deras boende. Inte för att dom behöver större utrymme, men Zira gör det. Bättre plats för henne att ligga på och inte lika varmt. Kastade ut kartongen natten som var och bullrade  upp bara med kuddar,

Och trots att jag inte ville bada så små bebisar har jag badat alla idag. Jag var bara tvungen, dom luktade så mycket kiss. Jag hinner inte kissa dom så ofta som dom vill. Har nu också tagit bort fleecepläden och satt dit ett vanligt lakan som är mer praktiskt då det suger upp kiss med en gång, på fleecen ligger den ju typ bara uppepå och hamnar på bebisarna. Badet gick bra och jag kunde märka att dom njöt av det. Gissar på att det blir en hel del bad till innan dom blir rumsrena. Så alla dessa 12 bebisar som finns här nu kommer att vara vana vid bad och fön. Så under dagen så har jag varit vid deras bolåda vid minsta pip, typ 1 gång i timmen och kissat dom. Så jag har lyckats hålla dom nästan helt torra. Om inte Rebekah hade fått för sig att kissa så mycket så fler av dom som låg under henne blev blöta.

Efter varje bebis bad har jag tagit några bilder på dom. Måste ju visa upp dom lite mer. Det blev väldigt många bilder idag så jag gör dom inte större, blir bara svårladdat. Men klicka på den första bilden och klicka vidare för bildspel. eller klicka på bilden på den kattunge du vill se lite större bild på. Och nu skriver jag också ut vilka som är reserverade. Givetvis kommer deras vikter också, och vikter även på Phoebes bebisar.
Ziras bebisar
Niklaus 137g +16g reserverad
Hayley 137g +25g reserverad
Elijah 147g +27g
Marcellus 146g +26g
Davina 130g +14g reserverad
Joshua 139g +9g
Rebekah 122g +8g
Freya 126g +21g reserverad


Phoebes bebisar
Damon 328g +13g reserverad
Stefan 334g +11g reserverad
Elena 372g +12g stannar
Katherine 302g +29g


Niklaus (reserverad)












Hayley (reserverad)

















Elijah 













Marcellus 





















Davina (reserverad)














Joshua 












Rebekah 












Freya (reserverad)














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck