Sidor

söndag 9 juli 2017

Matvrak!!!!

Visst, jag ska inte gnälla, jag blir ju alltid glad när jag ser att dom går upp i vikt, speciellt när dom bara diar från mamman. Phoebe har så mycket mjölk så det rinner när dom slutar dia. Alla 10 (tio) tuttar har dom varit och suttat på. Och nu börjar dom till och med få mustache av mjölken. Katherine är vid någon tutte så snart hon kommer åt och hon har på bara ett dygn gått upp med hela 32g. Även dom andra har gått upp bra, dagens minsta viktökning står Stefan för som "bara" har gått upp med 14g. Mer normalt om man säger så.  Har kissat dom för att kolla så Phoebe sköter om dom, och visst har det kommit någon droppe, men inte så man skulle tro att dom har varit kissnödiga i flera timmar. Som sagt, Phoebe är så jätteduktig mamma.Och idag var hon inte lika sur på mig för att jag tog upp dom för att fota. Men å andra sidan så var dom inte lika pipiga idag. Katherine och Stefan blev av med sina navelsträngar igår eftermiddag. Ibland så känns det som att dessa stör dom små. Dom är ju väldigt hårda och kanske sticks om dom kommer fel när bebisarna kryper/ålar fram.

Idag har jag alltså fått lite mer bilder på dom. Dom är attans så söta och jag gillar deras look. Tycker alla ser bra ut. Deras vikter idag är:
Damon 173g +21g
Stefan 167g +14g
Elena 168g +20g
Katherine 177g +32g

Damon


















Stefan














Elena














Katherine











    




Sötnosarna sover











1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck