Sidor

lördag 8 juli 2017

Levi 1 år

Idag skriker jag ut ett Hipp Hipp Hurra för Levi för fyller 1 år  idag. En underbar liten gosse som ger sin mamma nya erfarenheter (och kanske gråa hår) varje dag.Och ett lika stort grattis till Alexandra som idag har varit mamma i 1 år. En stor eloge till henne. Som ensamstående mamma har hon klarat detta året galant, jag är stolt över henne. Och Levi är som sagt helt underbar. Jag var iväg till Halmstad och grattade igår. Är ju inte mycket för tjo och stim och en massa folk, och när jag har värk så orkar jag inte vara social. Brorsan Nenad var där igår också, han är ju så infektionskänslig så han vill inte/kan inte vistas tillsammans med för mycket människor på en och samma gång. Det blev några bilder på den idag nyblivna 1-åringen. Men jag tror att det är lättare att fota kattungar, dom går att distrahera lättare. Levi var alldeles för nyfiken och uppspelt.Tänkte fota när vi var iväg och fikade men han somnade efter 10 minuter och sov tills vi åkte igen.



















Här är han nyfödd



Och här är Levi 1 månad


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck