Sidor

måndag 10 juli 2017

Hemma hos Tylökatten

Gissa vad jag har gjort idag? Jo, jag har varit ho Ingrid som har Tylökatten. Då jag är piggast och mår bäst på morgonen/förmiddagen åkte jag hemifrån redan vid 7-tiden. Var framme strax efter 8 och det vankades frukost. Men först....först var jag ju bara så tvungen att titta på bebisarna som snart är 3 veckor. Pappa till bebisarna är Tussen och det var bara silverbebisar som är korthår. Och jag hade lätt kunnat smuggla med mig alla hem. Helt underbara. Fick så klart en favorit men har haft en sedan dom föddes. Och nej, jag ska inte ha någon av dom. Det blev 4 pojkar och jag har en pojke här hemma vilket jag tycker räcker. Efter frukosten blev det en hel del kattprat och sen titta på bebisarna igen och få njuta. Tog en hel del bilder, men rätt så många har hamnat i papperskorgen då dom var suddiga. Jag har ingen susning om vem som är vem, dom är ju så lika. Men titta och njut.

Måste ju så klart även uppdatera vikterna på Phoebes bebisar. Men det blir också allt om dom idag.
Damon 194g +21g
Stefan 186g +19g
Elena 185g +17g
Katherine 190g +13g


























1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck