Sidor

fredag 2 oktober 2015

SC SE*EmViPi Shaquille O'Neil

Nu har Shaq varit hos oss i 2 veckor. Efter 1 vecka nere hos min bror för parning med Mini tog jag hem honom till oss. Han bor i "tvättstugan" men kommer ut till oss korta stunder dom sista 2 dagarna. Och då har han varit tillsammans med Mini utan några som helst problem. Känner att det räcker att han träffar Mini, även om Lillan gärna vill gå in och hälsa på honom när han pratar.

Han är väldigt kelen och buffrar på mig om jag slutar. Även om han har det bra här hos oss tror jag han längtar hem. Och nu är det bara cirka 10 dagar  kvar innan han får träffa sin matte. Om Mini är dräktig? Har inte en aning. Väntar in den berömda 3-veckorsgränsen och kollar efter tuttar.

Här är lite bilder på Shaq när han utforskar det nya









2 kommentarer:

  1. Vilken härlig katt!!! Hoppas på rödingar på magen! Här lyser det som stoppljus på Mia ...

    SvaraRadera
  2. Söta söta Shaq. Håller tummarna för att det blir små Shaquar framöver

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck