Sidor

fredag 11 maj 2012

Luna 8 veckor

8 veckor idag och med andra ord dag 56. Spännande så det slår gnistor om det. Kan inte låta bli att vara lite orolig nu när jag ska vara borta hela helgen i Uppsala. Men det går säkert bra. Mamma kommer att vara här hos alla hela helgen. Och även om jag själv hade varit hemma och hon av någon anledning skulle börja få sina bebbar så är det rätt så kört då det är alldeles för tidigt.
När det gäller maten har hon ätit rätt så bra denna veckan. Idag väger hon 3537g och har då gått upp med 134g. Sammanlagt nu 922g. Vägningen idag är ju tidigt på morgonen då jag ska iväg till Uppsala men jag tror inte det spelar någon roll.
Jag tycker inte att hon har blivit så rund i sig, alltså att det är som om hon själv har gått upp i vikt. Det är mera magen som flyter ut, sitter liksom mest uppe i ryggen på henne. Bebben/bebbarna rör på sig och har Rock´n´Roll där inne :-)








1 kommentar:

  1. När hon sitter så är hon rätt Barabalik.. lite päron över det hela.

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck