Sidor

onsdag 31 augusti 2011

Suzies bebisar 3 veckor



Och även här går det framåt....och det går fort. Dom är så snabba till att snappa upp vad dom lite äldre gör, och verkar ha dom som sina idoler.....dom gör allting tillsammans. Dom har också börjat äta blötmat, så här smaskas det för fullt. Och då dom följer dom större så har jag inte behövt hjälpa till med toan, det fixar dom själva :-) Skrev ju i söndags att dom hade gjort på mattan, men efter det har det inte varit något. Så jätteduktiga är dom allihop. Istället går jag och plockar små bajskorvar på deras toa.

Jag kan lova att det blir inte så mycket vettigt gjort, speciellt inte på morgonen och kvällen....tiderna då dom håller på som mest. Dom är så helt underbara, och jag älskar att pussa dom på magen. Och inga protester får jag, utan dom liksom bara gillar läget. Även Benny springer in och tittar till dom ofta :-) Och dessemellan så "jobbar" jag för fullt för att få dom sålda.


Jag har som vanligt tagit bilder på dom som finns att se på hemsidan.

Vikterna på Suzies bebisar är nu för en vecka
Oprah 380g +97g
Olivia 400g +105g
Orlando 401g +97g
Oxana 396g +101g

Oprah





Olivia





Orlando





Oxana







1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck